איך מעצבים קטלוג? 
עשרת הדיברות לעיצוב קטלוגים מסטודיו גריזים המקצועיים לעיצוב קטלוגים
1.    איבחון מטרת הקטלוג וסוגו - קטלוג תדמיתי, או מכירתי, או משולב?
2.   איסוף דטא בייס. כל המידע הטקסטואלי שיופיע בקטלוג אחרי הגהה ומדויק.
3.    צילום מצויין של המוצרים, כמו שהם, או מסוגננים.
4.    איבחון המשתמש הסופי בקטלוג- צרכן סופי, הקהל הרחב, או איש מקצוע, או קניין... 
5.    עיצוב ידידותי למשתמש, ועוד פעם ידידותיות למשתמש והרבה היגיון...
6.    היראכייה במידע - לא להפיל הכל בבת אחת על המשתמש.
7.    מה רמת ההשקעה בהפקת הקטלוג?  בכל עמוד יהיו מוצרים רבים, או מוצרים בודדים ואולי מוצר אחד? זה ישפיע על כמות העמודים                ובהתאם על ההשקעה בקטלוג.
8.    חלוקה לקטגוריות, שילוב שערים, לא לשכוח שעליהם להתמקם בצד שמאל במקרה של קטלוג בעברית , ומימין במקרה של עיצוב קטלוג        באחת מהשפות הלטיניות.
9.    אין טעם להתחיל בעיצוב קטלוג לפני שיש לו תוכנית "גריד" ו"ליי-אאוט".
10.   קטלוג טוב הוא נכס מכירתי ושיווקי.
 

ראו גם

עיצוב ובניית קטלוגיים מקצועיים

ליעוץ חינם מהמומחים שלנו לעיצוב קטלוגים התקשרו 03-5321757